niedziela, 25 stycznia 2015

Tutaj też ?? 
Proszę tylko abyście oceniali mój wysiłek o tak wiele proszę ?
Ludzie ! W ciągu tego tygodnia przybyło - 1 645 wyświetlenia !!!!
A w ciągu miesiąca - 7 406 !!!
To jest w porządku ??
Obserwuje mnie 30 osób ( a jeszcze więcej czyta)
A mam tylko 12 komentarzy 
z czego 3/4 anonimowe ( i wydaje mi się ,że jedna/dwie osoby pisały) !! 
To jest jakiś żart ? 
Doceńcie moją pracę !
Tylko o to proszę !
Z resztą taka sama sytuacja jest na Two Chances !!
Co się z wami dzieje ?
Jesteście zbyt leniwi aby skomentować ?! 
Rozdział mam gotowy teraz wasza kolej
aby przekonać mnie czy jest sens go dodać !!
Tym bardziej ,że wcześniej też apelowałam !
Cieszę się z wyświetleń ale one nie motywują 
tak jak wasza opinia w postaci komentarza ! 



2 komentarze:

Unknown pisze...

Zauważ, że nawet gdy ktoś wejdzie kilka razy dziennie na bloga przybywa Ci wyświetleń, więc nie dziw się zbytnio, bo jak ktoś sprawdza kilkanaście razy dziennie to na pewno przybywa wyświetleń.. Jakbyś chciała to na pewno pisałabyś rozdziały z tą ilością komentarzy.. Jednak to twój blog i nie oceniam tego co z nim zrobisz. Naprawdę lubię go czytać, ale przez nie dodawanie rozdziałów czytelników Ci nie przybędzie..
Życzę weny i czekam na kolejny rozdział ;)

Anonimowy pisze...

Tez mysle ze takim zachowaniem czytelnikow ci nie przybedzie. Przeciez masz duzo wyswietlen czyli ludzia sie podoba komentarze to przeciez nic takiego. Zycze weny ;* mam nadzieje ze bedzie kontynuowala bolga bo naprawde jest swietny ;) Czekam na nastepne rozdzialy ;*

Obserwatorzy

O mnie

Moje zdjęcie
You know I'm one of a kind, there'll never be another me! -Wiesz, że jestem jedyna w swoim rodzaju, nigdy nie będzie drugiej takiej jak ja.