wtorek, 29 września 2015

Halo !

Haloooo....?
Jest tu ktoś może ?

Po długim zastanawianiu się i przeczytaniu kilka razy tego opowiadania postanowiłam wrócić.
Zauważyłam ,że nawet teraz wchodzicie na moje bloga więc to jest strasznie miłe,w tym miesiącu zajrzano tu aż 3,340 razy  ♥

Pytanie czy byście chcieli i czy byście czytali ? (jeśli chcecie to przechodzę dalej..)

Jeśli możecie odpowiedzcie w komentarzu..:

 1.Blogspot czy wattpad ?
2.Nowy czy kontynuacja ?
3.Justin czy ktoś inny ?
4.Gangsterski motyw czy romansidło?
5.Nastolatkowie jako bohaterowie czy dorośli ?



Byłabym wdzięczna jeśli odpowiecie mi na te 5 pytań ,nie musicie na wszystkie ,głównie zależy mi na pierwszych 3 ♥ 

Kocham was bardzo mocno i liczę na was...






5 komentarzy:

Unknown pisze...

Zdecydowanie chcę żebyś wróciła ;)
1.Blogspot
2.Nowy :DD
3.Hmm zastanowiłabym się nad tym :) byle by było oryginalne i dobrze napisane :)
4. Zdecydowanie dorośli (ale w tedy to musi być pisane takim charakterem by pasowało) :)
Trochę dużo wymagań :// Ale mam nadzieję, że rozumiesz :D
Liczę na Ciebie!!

Anonimowy pisze...

Zostan tu! I niech Bedzie Justin:) i kontynuacja i taki gangsterki motyw!:D

Anonimowy pisze...

Nie wiem czy dobrze zrozumialam ale jeslu noe bedzie Justina a ktos inny to nie czytam :( Wracaj do pisania i na blogspot ! :

Unknown pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Anonimowy pisze...

1.blogspot
2.kontynuacja a jak nowyy to taki gangster i wgl
3.JUSTIN
4.gangsterski!:D
5.Tak wiek 18\19 lat:) jak zrobisz taki to bede wysylac znaj i wgl !:) WRACAJ KOCHANA DO PISANIA:*

Obserwatorzy

O mnie

Moje zdjęcie
You know I'm one of a kind, there'll never be another me! -Wiesz, że jestem jedyna w swoim rodzaju, nigdy nie będzie drugiej takiej jak ja.