niedziela, 11 października 2015

Wprowadzenie




   Diana Clark już od małego uwielbiała pakować się w kłopoty.Czy to w przedszkolu gdzie zniszczyła ulubioną lalkę koleżanki,czy to w liceum gdzie na jednej z imprez poznała Sean'a Steverson'a.
Starszego od niej o 5 lat chłopaka,który wplątał się z złe interesy.A biedna 17-latka niewiele myśląc oddała mu swoje serce,popełniając ogromny błąd.Uciekła do niego,porzucając rodzinę i przyjaciół.Początki są szczęśliwe...zawsze,ale potem druga osoba pokazuje tą gorszą stronę.Czy to brak czasu...picie do upadłego,ćpanie, zdradzanie lub bicie.
Diana nie miała już jak uciec od tego chorego mężczyzny.Uwierzcie mi,że próbowała uciec.Za każdym razem on ją odnajdywał i dawał karę za każdym razem bardziej bolesną.
Kiedy go obraziła...dostałą w twarz.
Kiedy spojrzała na innego....nie dostała jeść.
Kiedy uciekła...zamykał ją w piwnicy,przypiętą do łóżka.
Kiedy płakała...dostawała bardziej.

Teraz gdy ma już 21 lat przeklina dzień w którym spojrzała na niego.Przeklina moment w którym rzuciła dla niego wszystko.
Patrząc na siebie w lustrze nie widzi tej uroczej dziewczyny,która potrafiła owinąć sobie kogoś wokół palca.Patrzy na szarą twarz bez uśmiechu,na oczy pozbawione blasku,na siniaki i rany,na swoje wychudzone ciała z wstającymi kośćmi.Tak bardzo brzydzi się siebie i tego jaki błąd popełniła będąc młodą,naiwną dziewczynką.

Spędziła już 4 lata w tym piekle i właśnie miał zacząć się 5 rok,pamiętam to jak swoim wzrokiem spotkała brązowe oczy...brązowe oczy ,które należały do niego.
Dwudziestotrzylatka,który mógł być jej ratunkiem...


***
 Więc otwórz oczy i zobacz
To jak nasze horyzonty łączą się ze sobą
A wszystkie te światła poprowadzą
Do nocy ze mną 
I wiem ,że te blizny będą krwawić
Ale oba nasze serca 
Że te wszystkie gwiazdy pokierują nas do domu







Opowiadanie nie będzie długie chyba ,że w między czasie coś tam załapie.
Dużo osób chciało w stylu gangsterskim więc postanowiłam coś wykombinować.
Zajrzycie do zakładki "heros" aby poznać nowych bohaterów tego opowiadania.
Udostępniajcie bloga i polecajcie go.

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Przepraszam ze to napisze ale sie zawiodlam:(

Anonimowy pisze...

Nie chce oceniac z gory bo nie wiem moze byc ciekawe ale oczekiwalam czegos innego

Anonimowy pisze...

Ogolnie moze byc fajne:D Ale ja bym wolala zeby Kylie byla glowna bohaterka a nie Ariana ale nie bede wymyslac bo moze byc fajne :)

Unknown pisze...

Zastanawialiście się kiedyś nad swoją przyszłością?
Czy rozmyślaliście o tym, kim będziecie?
Jak potoczą się wasze losy?
Ja od dzieciństwa miałam wszystko zaplanowane.
Miałam dorosnąć, skończyć liceum, iść na studia.
Chciałam zostać lekarzem.
To było moje największe marzenie, pomagać innym.
Zawsze byłam miła, pomocna,
dlatego tak bardzo nie mogę znieść myśli,
że ja tej przyszłości nie będę mieć.
Właściwie to nie będę mieć żadnej...

Zapraszam Cię na moje nowe ff z Justinem.
http://where-are-u-now-that-i-need-you.blogspot.com/2015/10/prolog.html?showComment=1445032153799#c938477436286371001

CLASSICAL BRUNETTE pisze...

Zapowiada się świetnie *-* Zapraszam też do mnie, dopiero zaczynam :) Pozdrawiam :* http://youaremypolishgirl.blogspot.com/

Obserwatorzy

O mnie

Moje zdjęcie
You know I'm one of a kind, there'll never be another me! -Wiesz, że jestem jedyna w swoim rodzaju, nigdy nie będzie drugiej takiej jak ja.