niedziela, 17 sierpnia 2014

Na wstępie chciałam zawiadomić ,że się zawiodłam na was -.- Statystyki się podniosły lecz komentarzy brak ! I to na prawdę boli.Wiem ,że długo nie pisałam ale starałam się połowę osób które wcześniej komentowały poinformować o rozdziale ale jak było mało !!! Strasznie mało ! to nadal jest . Jeżeli nie podoba wam się fabuła to skończę tego bloga i zacznę kolejny lub skupię się na Two Chances ! Tylko napiszcie mi to ! 


Ujmę to tak ! WY nie potraficie napisać jednego komentarza
 ja kolejnego rozdziału !


5 komentarzy:

WerciAa pisze...

Kocham twoj blog <3 prosze pisz dalej <3

Anonimowy pisze...

Genialnie piszesz !! Kocham tego bloga ! Pisz dalej ;**!

Anonimowy pisze...

Cooo?? O.O Nie błagam nie kończ tegoo opowiadania nie przetrwam bez niego poprostu niee :( codziennie po dwa razy sprawdzam czy jest następny i jak jest to dostaję szału i zaczynam skakać ze szczęścia (dobrze że mnie nie widzisz XD) Masz wielki talent.I zajebiscie idzie ci prowadzenie tego bloga ! :D Ale zrób to co uważasz za słuszne. .Jeszcze raz kochamccię i ten blog !♡
~Twoja najwierniejsza fanka *-*

M.dream pisze...

<3 czytam ;*. Dzisiaj na niego trafiłam i cieszę się z tego ;)

Anonimowy pisze...

Prosze pisz dalej !!!!! KOCHAM TWOJEGO BLOGA !! <3 Nie przeżyje bez niego ..

Obserwatorzy

O mnie

Moje zdjęcie
You know I'm one of a kind, there'll never be another me! -Wiesz, że jestem jedyna w swoim rodzaju, nigdy nie będzie drugiej takiej jak ja.