sobota, 18 października 2014

Czyli kończymy bloga ?? Skoro po 13 dniach mam 1 KOMENTARZ ! Ja nie widzę sensu skoro czytacie a nie komentujecie.Co  tego ,że mam te wyświetlenia jak komentarzy brakuje.
Zawiodłam się na was strasznie ! Może wy nie widzicie problemu ale ja go widzę ! Może się czepiam ale wcześniej potrafiliście ,to czemu tego teraz nie umiecie ?  Okey zaniedbałam tego bloga ale postanowiłam coś naprawić.Rozdział już dawno napisany i wgl aż 3 do przodu idę a tutaj pustka !!!
W OSTATNIM MIESIĄCU - 7 652 
WCZORAJ - 286
DZISIAJ - 260 
Ale smutne ,że nie potraficie nic napisać.Jakby tak każda osoba która odwiedza tego bloga i czyta  napisała nawet "Super"  to bym się cieszyła bo bym przynajmniej wiedziała ,że dla kogoś to piszę a tak to dla jednej osoby ?
Jeżeli to się nie poprawi szybko spróbuje się skontaktować z tą osobą i tylko dla niej będę pisać i zablokuje bloga dla innych.
Pamiętajcie ,że to wy mnie do tego zmuszacie !

6 komentarzy:

Aśka;p pisze...

Proszę nie blokuj bloga. Ja czytam i czekam na kolejne rozdziały tylko nie mam czasu komentować bo mam dużo lekcji i do tego przygotowania do testów. Ledwo znajduję chwilę żeby przeczytać rozdział.

Aśka;p pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Anonimowy pisze...

Nie usuwają bloga !@!!; Prosze cie ;** $.$

Fragolaa pisze...

Nie usuwaj. "Początki" po przewie są trune. Sama to przerabiałam. Miałam po 40 komentarzy, a teraz jest jeden/dwa. To normalne. Ale to też twoja wina, więc nie powinnaś się za bardzo czepiać, tylko dodawać rozdziały i próbować odzyskać czytelników.
To wszytko, co mam do powiedzenia.

Unknown pisze...

Nie usuwaj :(

Unknown pisze...

Kochana zrobisz jak uważasz..
Lecz powinnaś się kierować zasadą "piszę dla siebie i czytelników", a nie "piszę dla komentarzy" ...
Mam nadzieję, że będę miała okazje skomentować na tym blogu kolejny rozdział ,.,

Obserwatorzy

O mnie

Moje zdjęcie
You know I'm one of a kind, there'll never be another me! -Wiesz, że jestem jedyna w swoim rodzaju, nigdy nie będzie drugiej takiej jak ja.